top of page

F.A.Q

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactati la clinica.fisio.brasov@gmail.com

Î: Lucrati cu casa de asigurari de sănătate?

R: Nu lucrăm cu casa de asigurări de sănătate, astfel încât nu este necesar bilet de trimitere.

Î: Cum pot face o programe?

R: Puteți folosi formularul de contact sau ne puteți suna la numărul de telefon

0731 337 443.

Î: Sunt dureroase  terapiile?

R: De cele mai multe ori terapiile sunt relaxante și nedureroase, însă există și situatii în care pot apărea dureri. Vă asigurăm de toată grija noastră și ne dorim ca experiența dumneavoastră  în clinica FISIO să fie una cât mai relaxantă, dar și productivă.  

 

 

Î: Care este politica de anulare a programării?

​R: Pentru anularea programării, atât pentru tratamente, cât și pentru consultații, vă rugăm să ne anunțați cu cel puțin 48 de ore înainte.

​​

Î: Cum pot rezerva un loc pentru programarea evaluării/consultației?

R: Pentru a vă asigura locul pentru consultație/evaluare, vă putem solicita un depozit în momentul rezervării. Acest depozit poate fi plătit prin transfer bancar (vom oferi detalii bancare) sau în numerar la recepția noastră. Dacă nu puteți plăti depozitul în avans, vă vom păstra programarea timp de 24 de ore, după care aceasta poate fi alocată altor clienți. Dacă ați achitat pentru programare și trebuie să anulați sau să reprogramați, depozitul poate fi rambursat la cerere, cu condiția să se dea o notificare cu 48 de ore înainte.

Î: Poate clinica Fisio să refuze tratamentul?

R: Ne rezervăm dreptul de a refuza tratamentul în cazul în care personalul medical al clinicii noastre consideră că este inadecvat, din orice motiv. Vă rugăm să rețineți că nu oferim tratamente pentru persoanele sub vârsta de 18 ani fără consimțământul și prezența părinților.

Î:Cum pot depune o reclamație?​

R: La Clinica Fisio, ne străduim să excelăm în calitatea serviciilor. Orice reclamație trebuie comunicată în scris prin e-mail la clinica.fisio.brasov@gmail.com. Ne propunem să abordăm și să rezolvăm reclamațiile cu promptitudine, confirmând primirea în termen de 3 zile.

​​

Î: Ce implică consimțământul informat pentru tratament?​

R: Înaintea evaluării și înainte de începerea tratamentului, vi se va cere să citiți și să semnați un formular de consimțământ informat. Această procedură nu este doar o formalitate – este o înregistrare a deciziei dumneavoastră pentru efectuarea procedurilor propuse, luând în considerare potențialele rezultate pozitive și negative, și impactul pe care îl pot avea asupra bunăstării dumneavoastră.

Î: Care este politica de rambursare?​

A: Clienții pot solicita încetarea tratamentului și restituirea unei sume de bani doar dacă au fost achiziționate servicii în avans.
Pentru serviciile care deja au fost prestate nu se poate restitui contravaloarea acestora. Dacă tratamentele au fost achziționate ca pachet de servicii și au beneficiat de reducere și pacientul decide să se retragă din tratament, serviciile prestate deja se vor calcula la prețul de listă fără reducere și va fi restituită doar diferența.

recuperare medicala Brasov
bottom of page