F.A.Q
Dacă aveÈ›i întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitaÈ›i să ne contactati la clinica.fisio.brasov@gmail.com
Î: Lucrati cu casa de asigurari de sănătate?
R: Nu lucrăm cu casa de asigurări de sănătate, astfel încât nu este necesar bilet de trimitere.
​
​
Î: Cum pot face o programe?
R: Puteți folosi formularul de contact sau ne puteți suna la numărul de telefon
0731 337 443.
​
Î: Sunt dureroase terapiile?
R: De cele mai multe ori terapiile sunt relaxante È™i nedureroase, însă există È™i situatii în care pot apărea dureri. Vă asigurăm de toată grija noastră È™i ne dorim ca experienÈ›a dumneavoastră în clinica FISIO să fie una cât mai relaxantă, dar È™i productivă.
Î: Care este politica de anulare a programării?
​R: Pentru anularea programării, atât pentru tratamente, cât È™i pentru consultaÈ›ii, vă rugăm să ne anunÈ›aÈ›i cu cel puÈ›in 48 de ore înainte.
​​
​
Î: Cum pot rezerva un loc pentru programarea evaluării/consultaÈ›iei?
R: Pentru a vă asigura locul pentru consultaÈ›ie/evaluare, vă putem solicita un depozit în momentul rezervării. Acest depozit poate fi plătit prin transfer bancar (vom oferi detalii bancare) sau în numerar la recepÈ›ia noastră. Dacă nu puteÈ›i plăti depozitul în avans, vă vom păstra programarea timp de 24 de ore, după care aceasta poate fi alocată altor clienÈ›i. Dacă aÈ›i achitat pentru programare È™i trebuie să anulaÈ›i sau să reprogramaÈ›i, depozitul poate fi rambursat la cerere, cu condiÈ›ia să se dea o notificare cu 48 de ore înainte.
​
​
​
​
Î: Poate clinica Fisio să refuze tratamentul?
R: Ne rezervăm dreptul de a refuza tratamentul în cazul în care personalul medical al clinicii noastre consideră că este inadecvat, din orice motiv. Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i că nu oferim tratamente pentru persoanele sub vârsta de 18 ani fără consimțământul È™i prezenÈ›a părinÈ›ilor.
​
​
​
​
​
Î:Cum pot depune o reclamaÈ›ie?​
R: La Clinica Fisio, ne străduim să excelăm în calitatea serviciilor. Orice reclamaÈ›ie trebuie comunicată în scris prin e-mail la clinica.fisio.brasov@gmail.com. Ne propunem să abordăm È™i să rezolvăm reclamaÈ›iile cu promptitudine, confirmând primirea în termen de 3 zile.
​
​​
​
​
Î: Ce implică consimțământul informat pentru tratament?​
R: Înaintea evaluării È™i înainte de începerea tratamentului, vi se va cere să citiÈ›i È™i să semnaÈ›i un formular de consimțământ informat. Această procedură nu este doar o formalitate – este o înregistrare a deciziei dumneavoastră pentru efectuarea procedurilor propuse, luând în considerare potenÈ›ialele rezultate pozitive È™i negative, È™i impactul pe care îl pot avea asupra bunăstării dumneavoastră.
​
​
Î: Care este politica de rambursare?​
A: ClienÈ›ii pot solicita încetarea tratamentului È™i restituirea unei sume de bani doar dacă au fost achiziÈ›ionate servicii în avans.
Pentru serviciile care deja au fost prestate nu se poate restitui contravaloarea acestora. Dacă tratamentele au fost achziționate ca pachet de servicii și au beneficiat de reducere și pacientul decide să se retragă din tratament, serviciile prestate deja se vor calcula la prețul de listă fără reducere și va fi restituită doar diferența.
